wtorek, 22 lipca 2014

Prolog

   Hope to typ imprezowiczki , lubi wypić , miała też do czynienia z narkotykami i paleniem . Jej najlepsza przyjaciółka Faith tak jak ona lubi zabalować . Pewnego dnia idą na impreze i poznają grupę chłopaków Luke'a , Jai'a , Beau , James'a i Daniel'a .Dobrze się bawią do czasu aż na impreze wkracza policja ,chłopakom udaje się uciec ale dziewczyny nie miały tyle szczęścia ,trafiają na komisariat .Po kilku minutach zostają zwolnione za kaucją .Kto uwolnił dziewczyny ? Czy spotkają jeszcze tajemniczą grupę chłopaków ? Zmienią się na lepsze ? Dowiesz się czytając mojego bloga .


Hej kochani to mój 2 blog ten jest o zupełnie innej tematyce mam nadzieję że wam się spodoba i liczę na komentarze xx

3 komentarze:

  1. Zapowiada sie ciekawie. Czekam na kolejny rozdzial :)
    @lodowkanialla

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo mi się podoba, lecz proszę nie stawiaj spacji przed znakami interpunkcyjnymi, nie jestem mistrzem ortografii oraz interpunkcji ale razi to w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się fajnie, trudno powiedzieć coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń